aowow jippiyo jippiyey

tjoooho alla glada...
idag är en sån dag som jag inte vet om jag ska va lessen eller glad.
de går helt och hållet upp och ner. usch ja, känns förvirrande.. men just nu känns de skitbra :)
har precis kommit hem, klockan är halv elva och jag har hunnit med haninge centrum en sväng PLUSS bauhaus, eller hur de nu stavas :) jaa de ni ...
har köpt klinkers till köket, och jag kan säga såhär, SHIIIT va ostark jag är..
orkade inte rubba den där kartongen..
kan tänka mig att den väger mellan 20 och 30 kg, och att lyfta de med först fingrarna sen händerna och sen att göra med hela armarna, nej nej, gud nej, jag kunde inte rubba skiten ...
å jag kan innerligt förstå nu varför crippa gymmar så förbaskat mycke...:) (han jobbar med sånt )så de ska jag sluta klaga på iallafall :D

hur som helst.. vet inte vad jag ska säga riktigt nu. har inte så mycke mer att tillägga...
tråkigt somfan att min älskling tillochfrån är as tråkig och sliten efter att ha jobbat så mycke hela dagen... blir så frånvarande på något sätt. :(
jag älskar han sååå mycke å har sååå mycke energi så de är sjukt.
vill ju bara pussas å kramas å sånt hela tiden, pga saknaden hela dagen. men blir andra responser från han :( gaah.
tråkigttårkigttråkigt. får se om de fortsätter. eller om inte, annars vet jag inte.. PUSS iallafall :) hihih <3

occcccch sen vet jag inte mer vad man kan skriva.... lite småhungrig kanske? hm
funderar på och kolla på tokyo drift, ni vet:P fast and the furious, ORGASM på dom bilarna asså. eller inte alla, men mmm, finns en favorit bil faktist, och styling mums,

tänk om de som nyss kom på tal blir verklighet. då blir jag lyckligast i världen ...
utan att avslöja förmycke..

ska glida en sväng nu, hare brajj tjooh


min superduper söta pappa på midsommar ! (= hihiih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0