back on track

har varken haft tid lust eller ork att skriva, de har nog varit bland mina sämsta dagar nu i tiderna.
och bland dom bästa.. de är så jävla upp och ner så jag vet inte vad.
hinner inte fatta hur allt går till innan man är på botten och bara vill dö, strax därefter är man superduper lycklig och önskar att de skulle kunna fortsätta så i all evighet. !
så jävla skumt. men men.
jag och älsk såg twightlight i lördags. as bra film, dåligt att de inte handlade så himmlans mycke om snyggingen, men såfort han va med i bild så varen skitbra :D.. de varen väl annars också :) men aa..
dåligt slut hade den, men förhoppningsvis kommer de en 3a och den kanske börjar skitbra? :D
gårdagen va en jätte mysig dag. sånna jag får allt för sällan men som jag behöver jätte ofta...
och de finns ju bara en som kan ge mig sånna, så de hänger ju på honom xd

idag ska jag vakna till lite först. sedan gå ner å käka frulle...
sen ska jag photoredigera 3 kataloger... gaah får se hur lång tid de tar.
sen skulle jag vilja se den sista filmen av johan falk :D som jag har tänkt att titta på.
men däremot efter de är de ett frispel.
förhoppningsvis ska jag va med seb, annars vet jag inte :)


appårpå ingenting.. jag har ALDRIG dömt någon...
brukar va neutral och tycka ingenting till en början ...
nu kan jag ju säga att de finns ett par stycken där ute :D som gör mig glad i smyg,
ni vet inte att ni gör mig glad. men de gör ni.
så från att tycka ingenting, till att tycka, hmm.. mums ;)


hahaha ioförsig räcker de med att säga att jag e supersnygg så är ni sjukt omtyckta från min sida :D
eller bräscha på med fina saker :D men iallafall ska inte krångla till de mer..
hoppas de blir en as bra dag... har inte energi eller ork till dåliga dagar..
hahaha energi och ork kanske betyder samma sak, MEN hur som helst.
iam starting to be fucking hungrig,
men vi lär la höras senare daah, TJA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Angånde filmen, kommer en 3:a och 4:a ;) finns iaf så många böcker ;) <3

2009-11-30 @ 12:42:01
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: ida

kommer tre filmer ;) dom kommer mörsha ihop tredje och fjärde boken till en film ! :)

2009-11-30 @ 20:31:35
Postat av: Jenny

Aha de va som fan.. enligt källor (som orkat läsa alla böcker) så är sista boken bäst :P

2009-12-01 @ 20:11:24
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: ida

kan tänka mig de:)

2009-12-01 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0