betydligt bättre dag idag.

sovit as skönt idag,
vaknade upp, skulle följa med mamma till morfar :) eftersom de är farsdag idag :) wooho,
sen efteråt, så kom älsklingen hit en sväng..
sen stressa vi iväg till centrum för seb hade lite brådis, sen skjussa han hem mig, så käkade jag, och nu sitter jag här,
orkar igentligen inte skriva just nu, men känner endå för att göra de...
eeh,
börjar bli lite småtrött på hur folk kopplar ihop mig med saker och ting :) vill gärna få de till att de är mitt fel, osv.
men men, vet dom inte bättre så är de ju inte mitt problem,
annars hare vart en bra dag... ganska bra iallafall :)
skriver kanske lite senare, är lite seg i kolan just nu :)
hare bra tjaaaaaa ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0