betydligt mycke bättre

som sagt så gåre ju upp och ner, för de mesta ner, men jag har faktist uppgångar också tack och lov,
och idag har de varit lite fart på dagen, å de har väl doldt allting ganska bra misstänker jag,
åkte förbi älsklingen en sväng... kändes sååå bra, å gu va jag saknat honom, älskar han sååå mycke...
har varit i järfälla / jakobsberg en sväng också :) vad jag gjorde där är en hemlis (= liten hemlis iallafall :) orkar inte ta de just nu ...

de va på tal om att jag skulle träffa mr cripp idag... men han vågade inte för han har fått för sig att jag är smittad av nöff influensan .. eller är de bara en bortförklaring kanske ?
jag vet inte, och inte har han hört sig ... lite ruttet tycker jag, men men, (= skitsamma,

nu ska jag strax fortsätta titta på idol.
tycker tove är grym, och erik, ! :) calle är cool också :)
dags för mariette och åkte nu, eller reza, stör mig somfan på hennes uttal, de suger snopp :)
hörs ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0