depp dag idag....

så jävla seg, är så jävla lessen idag,
tom i huvet, tom i hjärtat.
har längtat tills älsklingen slutar,
ringde han för ett tag sen... men nej, då satt han kvar och gjorde sin polare sällskap...
känns lite surt eftersom jag tidigare idag skickat ett sms och berättat att jag va lessen och behövde honom,
pluss att han ska hem imellan,
då blir man ju inte gladare direkt, nej nej ...
känner mig obehövd, och känns inte som en jävel bryr sig, förutom mamma <3.
eftersom hon är den enda som vet,
förutom sebbe dåra..
snackade lite med thomas idag, ett bra stöd!! :)

men endå.. är fortfarande lessen, känner mig inte hel !!
vet inte vad jag ska göra.
är inte hungrig överhuvetaget även fast resten av familjen ska käka nu ...

längtar tills sebbe kommer hit, och hoppas han kan göra saken bättre !
älskar dig seb <3

ska göra något annat nu. nörda msn kanske. :) eller något.
hasch

Kommentarer
Postat av: denise

JAAAAG BRYYYYYR MIGGGGGG! <3

2009-11-02 @ 21:50:38
URL: http://ddeenise.blogg.se/
Postat av: ida

wiie :) pusspådig <3<3<3

2009-11-03 @ 10:39:09
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0