EEEH ?

kvällen bra och dålig..
börjar med de bra :D
de va länge sen jag träffade så sköna och roliga grabs :)
brorsan skulle till stefan i hagsätra så skjussade vi min bror, erik och tommy till stefan i hagsätra :) hahaha dom va riktigt kul och roliga och sitta och lyssna på :D

de dåliga. som är så jävla ruttet.
de är att sebbe har legat sjuk. frågade om jag ville ses idag. för annars skulle han fråga sin kompis jimmie om han ville komma över å lira tv spel ... sen sa jag att han kunde ringa jimmie eftersom att varken min bror eller far har vaccinerat sig, och jag orkar inte ta nåra risker...
sen va jimmie på någon middag och då verkade de som om sebbe bara skulle va hemma... men så ringer han mig nyss? han har legat i sängen enda sen tisdags... han är ute och kör bil, och skulle åka och umgås med sina polare... WOFF, sånt där stör jag mig på så fruktansvärt gott folk .
och jag kan säga. de är fanimig mycke jag stör mig på när de gäller de.
försöker va glad posetiv och gullig, behandla folk väl, SPECIELLT sebbe...
så får man de här tillbaka. " KÄNNS SÅÅÅÅ BRA "
just nu känns de som om allt bara kan dö och jag vill aldrig mer prata med någon,
TACK
ska kolla film, tja

Kommentarer
Postat av: denise

du ska inte dö, man har ner o uppgångar i livet gumman. Ta dom med storm och låt dom inte riva ner dig!<3

2009-11-22 @ 19:51:44
Postat av: ida

i know /=

försöker varje dag. hahah å de segaste av allt de är ju att man är ett jävla miffo för alla som inte förstår xd men men. de är väl bara spela med och fortsätta att må dåligt eller vad (=

2009-11-22 @ 23:01:00
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0