guuudja.

för de första så förstår jag inte ens hur FOLK ORKAR,
vet inte om jag typ är 30 i huvet, men jämnfört med alla jävla andra så känns jag förbannad jävla mogen iallafall.
finns så sjukt barnsligt folk så jag bara vill dö.
nu gäller inte allt detta som jag skriver, min ovanför beskrivning,
MEN, allt som allt så kopplas de till mig? och även fast jag för en gångs skull inte ens va inblandad någonjävla stans,
jag mår så jävla dåligt av att va inblandad i sånna här jävla pissgrejer så jag orkar bara inte.
som jag skrev så för en gång skull så har jag varken sagt eller gjort något, och endå. så får jag skit, helt super förhastat, man bara tar förgivet?

sen för de andra så för femhundrade elfte jävla gången SLUTA FUCKING LÄGG ER I,
jag pallar inte,
jag har EN jag berättar precis allt för, precis jävla allt för..
å jag hatar att ni SNOKAR, att man inte kan fan få ha något jävla privat,
ta inget personligt, för den jag skriver om läser inte ens min blogg, och vet inte ens att jag har en blogg, så de är troligtvis inte någon av er som läser detta.
men känner att jag behöver skriva av mig.

de finns ett slags typ av folkslag/männsikor/monster, helvete kalla dom va ni vill.. som jag inte tål,
jag får fanimig UTSLAG på hela kroppen, känner att jag vill MÖRDA, och aa, fy fan...
de är dom här som kallas fjortisar,
man blir BLIND av eran ljusa hårfärg,
man blir DÖV av att lyssna på er.
man blir ÄCKLAD av att se så jävla mycke brunkräm/foundation, fan kalla de va ni vill.
och fan, ett tips, fortsätter ni att ha på lika mycke mascara på fransarna så kommer dom trilla av, å de vill ni ju inte? för de kommer då att se FÖRJÄVLIGT UT ! vilket ni redan gör.
å de värsta med de här, de är att ni fan existerar och fanimig finns överallt !! precis överallt, vart man än går så finns ni där, de kryllar och aa, man blir inte av med er.
men om jag ska va helt ärlig så skiter jag igentligen fullständigt i hur ni ser ut, de jag stör mig på de är hur ni låter, tinitus for life?
sen appråpå dessa jävlar... hur klär ni er? ni kan va så fruktansvärt smällfeta och tränger på er en XS tajt tunika? linne? fan vad som helst, så valkarna blir till för att bli över? asså shit, lite måste man ju endå kunna tänka " oj shit, de här passade inte mig så bra " men nej nej,
och en till sak, vilket inte bara har med fjortisar och göra,
de jag i helvete HATAR, de är fejkade leenden, på bilder, på kort, ser fan ut som en uppstoppad mumin, oj nu blev de mumin vilket de också är, men de skulle stå mumie,
sen hatar jag folk som spottar också, fråga mig inte varför, men tycker bara de är så jävla Ocoolt, och ouppfostrat, och äckligt, och pinsamt? om man kan kalla de så, dunno why,

skulle kunna hålla på hela kvällen för jag e så jävla lessen å irriterad på precis ALLT jävla fucking ting.. och fyfan va jag inte tycker om mig själv nu heller för den delen, vet inte varför, men de bara är så.
vart är HAN ? som älskar mig över allt annat, som ska ligga och krama på mig nu,
nee han är på krök hemma hoss en polare, SUG APA ? okej detta är jag inte så irriterad över :) men känner endå för att skriva de, alla ni vet, att när men är lessen så skriver man saker, och kanske tillochmed saker som man inte menar, men hursomhelst,
de skulle vart våran dag idag, vet inte vart de kom ifrån att dom skulle kröka ? och sen kunde han inte banga när han hade fått ihop ett gäng,
under alla omständigheter så hatar jag när folk dricker också ? shitt va jag hatar grejer idag, MEEEEN.
så jag bad han att inte dricka om jag skulle följa med, men de gick ju tydligen inte... så JAG personligen valde att åka hem, vilket jag också känner va jävligt skönt, eftersom jag har gråit mycke idag, och att aa, är bara lessen helt enkelt,

annars började dagen med en sväng till ikea, sedan vidare till tyresö hallen för att kolla herrarna,
träffade på jenny, jennifer, =) wooo,  de va dom som jag hann prata med :) iallafall. såg även josse:)
hur som helst, efter matchen så fick jag skjuss hem till sebbe,
sen har vi vart där lite, ätit thaimat, gått ut med vovve, kelat med kissemissar och hit och dit,
blalbalbal nu är jag hemma iallafall,
orkar inte bry mig om något alls, ska fortsätta gråta nu,
höööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0