HOOOT STUFF !!

hahahah oj oj, dagen har varit as bra igentligen, har inte gjort ett piss, mycke slapp och sånt..
känner dock att min kropp har halvt sagt upp sig, inte bra inte bra, från och med imorron ska jag försöka gå ut på en prommis mitt på dagen iallafall :) och sen får de hända vad som händer på kvällen liksom :)
men endå .
har fått as ont i ögonen i hastiga rörelser :s å de suger... men men vad gör man ...
e trött i huvet, tänkte nog läsa min bok snart.. haha ni vet.
de blir att man läser intensivt ett tag.. å sen läser man inte på ett tag... så de är nog dags nu sörrni :)
sebb jobbar över som vanligt, vilket suger... men vi får se om han kommer hem hit sen eller om han ska va med sina polers idag :)
fan jag börjar bli hungrig... undra vad som blir idag...
blaha, är fanimig pinknödig också.
äsch, aja, har inget mer å tillägga, hare gött. tjaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0