hösten som spökar?

aaani.. jag vet inte om de är hösten som spökar,
men jag är iallafall otroligt deprimerad, vilket jag ioförsig va innan också, men att jag tyckte att de hade endå blivit bra innan de här drog igång.
nuförtiden känner jag mig bara lessen hela tiden ... vilket gör att jag inte har lust att gå ut osv.
inget som säger att jag inte gör de. men jag håller mig helst hemma iallafall, inne på mitt rum.. och kollar film..
de är där jag trivs bäst.
älsken jobbar på monster jam i helgen... så han kommer jag inte få se mycke av :( tur att jag har han, annars vet jag inte hur mitt depritions grej skulle gått ;O
nej men köket börjar bli as najs nu också..
crippa va här igår och satte upp klinkerset, å sen skulle något med fog ? också, jag vet inte xd
men troligtvis så kommer han förbi senare och fixar de,  sjukt duktig är va han är :)
sen ska jag upp till mormor en sväng och sen ska jag nog åka in och möta min älskade vid globen :) när han slutar.
å efter de så vet jag inte än, vara med seb är säkert iallafall :)

de är ytterst få som kan få mig glad. sån häftig känsla och få känna glädje när man inte har fått gjort de på så pass lång tid.
seba <3

undra om jag ska slänga mig i duschen nu :)
e asss trött i kroppen så de är sjukt /= menmen...
ska ladda lite, och sen får jag se.
hörs kanske senare. tjaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0