i believe in a thing called love

dagen började najs, en tripp till haninge centrum, och jag införskaffade mig ett par nya skor, ett par skor som jag har gått och suktat på länge.. känns så jävla bra att dom är mina nu...
efter de åkte  vi till farsta och glodde lite, pluss käkade lunch :)
sen va klockan jätte mycke å sebbe kom till mig strax efter.. :)
idag har han varit så underbar. så att om han är sån här... hela tiden. varje dag, när som helst! då vill jag aldrig bli av med han, men däremot vårat tjaffs igår natt :) fortsätter de såå.. nee. usch, vill inte ens tänka på de..
nu ska vi se framåt istället :)
han åkte för en stund sen :( han är fortfarande hostig och så ..
jobbigt att han skulle åka ifrån mig nu när han va så jävla underbar.. men de är ju en dag imorron också, får hoppas han är likadan då .. (=

ska strax gå å lägga mig,
fick massa rosor av mitt älsk idag ! blev hur glad som helst, tack älskling <3
pluss att du kom till mig på lunchen, de betöd så mycke för mig, pluss att du har ringt massa gånger idag å sagt massa fina saker.. <3 älskar dig såå mycke. de är den här sebastian jag känner, och de är han jag blev kär i.
gaah aa puss på dig gubben <3

hööörss imorron, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0