jävla pissdag?

är as nere idag igen. förvånad ?
de är iallafall inte jag .
känns som om jag har varit nere så mycke nu så att jag inte är " värd " att va lite glad...

men även fast läget är så så har jag endå tänkt efter..
och de är så många gånger här i mitt liv som jag skulle kunnat varit död.
men jag har haft sån riktig tur, och även fast jag tänker ibland att vara död vore så mycke enklare så e jag så fruktansvärt glad att jag inte är död :)
de skulle va sån förlust.. och jag som hatar att förlora.. hahah de vore inte bra ju..

känns nästa konstiga att vara glad nu förtiden.. nästan glömt bort hur glädje känns.
är så tom inom mig att jag knappt orkar känna efter längre..
om man är glad, eller lessen, arg eller trött. allt känns de samma.

och även fast jag har världens underbaraste pojkvän som försöker varje dag att få mig på bra humör så är de såå jävla svårt... för han. men jag är glad att han fortfarande orkar, att han endå finns med mig.. vid min sida, som stöd., så mycke som han kan ... och förhoppningsvis inte tar åt sig..
allt de han INTE kan, skulle jag behöva att någon fyllde upp... vem som helst.
blir glad av att någon ens bryr sig, pytte lite, att jag kanske bara flyger förbi i deras tankar då och då.. och att jag får veta de...
som jenny häromdagen ... " ida, stay the night ploppade upp i min spelnings lista, och då tänkte jag på dig, hur är de med dig? <3 " tex
aa jag vet inte,

vill bara att ni ska förstå att även fast jag har en skaplig fasad utåt så mår jag så fruktansvärt piss,
och de är så lite som krävs, för att jag ska må bra. nu för tiden iallafall.



hur som helst... den där jävla bögsprutan har tagit kål på mig...

de där är min arm och den är så fruktansvärt jävla öm :) vet inte mer jag kan säga.
svullen somfan, hahaha. många som ba. åååh har du börja tränaa :D
hahah men så är ju tyvär inte läget ^^

vill bara säga att de finns en tjej... i sebbes " gäng " mot mig är hon toppen. jag skiter i va alla andra säger.
länge sen vi pratade nu, men aa. önskar andra kunde se samma som mig.
och bara för någon annan tycker något så är de omöjligt för mig och tycka så, eftersom jag inte har varit " drabbad " eller hur man nu ska säga...
en glädjespridare och även fast jag inte visar de så ler mitt hjärta av sånna.

ska kolla sos gute nu, och sedan paradise hotel (=
hejsvejs ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0