kalasbra!

som jag hade trott så kom älsklingen hit och gjorde kvällen kanonbra för mig,
han gjorde mig glad så som bara han kan, krama om mig. så som bara han kan.
säga dom där fina orden med betydelse i som bara han kan, för de är bara han som menar dom !! :)
hade jätte mys TILLS hans kompis ringde, och puckot sebbe kan inte säga nej, så vi åkte ut å åkte bil med dom, tog på mig alldels för lite kläder och frös arslet av mig,
skitsamma orkar inte berätta. för de va egentligen ingenting som hände...
väl hemma igen, asså gaah, bara min min min <3 när vi är ensamna är han helt helt underbar.
ojojoj, fick massage å kill i över en timme (a) ääääälskar de.
tur att de va i soffan, för så fort jag la mig i sängen så slockna jag...

den här sebastian jag berättade om nu, han kommer inte alltid fram.. jag vet inte hur jag får fram han.. men när han väl är framme så går de inte annat än att avguda.. är så jävla kär..
du får så gullig röst också...
men den är tyvär lite förstörd nu eftersom du använde den till annat igårkväll också,
men endå, du blir lite mjukis kan man nästan säga. så kärleksfull och så ... aa jag vet inte,
är inte hundra procentig idag. inte riktigt hel än, är fortfarnade lite depp, men hoppas jag är hel i slutet av den här dagen iallafall :)

denise smsade mig och frågade mig om jag skulle med och gymma, och först blev jag lite hmm njaa orkar egentligen inte, men sen när jag fattade att vi inte skulle åka nu nu nu, så blev jag as pepp på å gymma,
hoppas de hållar i sig och inte ger med sig tills vi isånna fall ska åka :)

woohoho :)
ska ner och käka lite frullz nu tror jag,
men vi hasch senare kanske, pöss

Kommentarer
Postat av: denise

some other day honey (:

2009-11-03 @ 15:00:52
Postat av: ida

yeeah :(

2009-11-03 @ 16:40:44
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0