kvällen !!

började å sminka mig å ha mig, efter att jag hade duschat.. lite vardagligt sådär :)
sen får jag höra att min pappa ska åka direkt från jobbet och hälsa på min farmor som ligger på sjukhus, och jag ville givetvis följa med..
så planerna ändrades lite..
jag åkte till pappas jobb och därefter åkte vi mot ST görans sjukhus! som låg förvånansvärt nära faktist:)
är hemma nu och ska va hoss mormor halv sju ! äta lite :)
sen får vi se. ska vänta på älsklingen tills när han slutar, och jag kommer troligtvis inte att åka och möta honom eftersom att han inte riktigt vet när han slutar... jag orkar inte stå och vänta på honom, och han orkar inte stå och vänta på mig :)
blir mycke bättre om han kommer hit bara :) och sen... aa
han ska vara med sina vänner ikväll, och frågan är om jag orkar vara med,
om jag ska låta dom va själva? eller om jag ska vara med.
om jag INTE följer med så kommer mitt älsk å dricka vilket jag inte tycker om... känner mig lite tvungen att följa med.. fast jag orkar inte, MEN vi får se... jag kanske piggnar på mig..
sen orkar jag inte dricka idag heller, så meningslöst och egentligen äckligt :) beror väl på vad man dricker. MEN ENDÅ.

hahaha farmor va lite vimsig nu efter alla mediciner dom har stoppa i henne, nog för att hon är vimsig annars, men gu va söt hon va/är, <3
tog en jätte söt bild på henne och mig, men jag har ingen lust och lägga upp den för allmänheten :) hihih. men aa:)

aja, får se hur kvällen blir, för mig är den Oklar.. mår inte så jävla bra som de ser ut.
aja skriver väl imorron om hur de blev :) hihi, hööööörs och tare lugnt, många idioter ut och härjar. tjaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0