någon som va ute å busa igår? :D

aa de va inte jag :)
jag vaknade upp, jag fick duscha, hann inte platta håret eftersom att elektrikern va här och drog ur all ström,
så vi åkte iväg till fräz dom skulle fixa med deras motor, sebbe åkte på att putsa den skinande ren, vilket den blev också. en och en halv timme senare så åkte vi därifrån, hem till sebbe, och käkade pannkakor och kollade på tv lite sådär.. aa ni vet !!
åkte sedan till centrum för å införskaffa lite grejs,
och sedan hem till mig,
va rätt så mysigt faktist väl hemma hoss mig,
sen fick jag massa massage och kill <3 för jag har världens bästa pojkvän !!

jag är lite lessen i hjärtat att jag inte fick åka till kyrkogården... för jag tycker de är så fruktansvärt vackert när de är mörkt, och alla ljusen lyser upp... aa asså de är nästan magiskt.
skiter fan i att de är en kyrkogård. som många tycker är läskigt, inklusive sebbe. hahaha. han ville inte åka dit för han känner obehag. och därför blev de bara inte så helt enkelt. :( :(
eftersom han tidigare i veckan sagt att han skulle följa med mig på söndag...
MENMEN...
här är en bild från förra året iallafall ..


hahaha så den här bilden på sebbe är väl tagen för ca ett år sen dåra :D hahah va sååå kul, och såå söt är du <3


inget är bestämt idag, så vet inte riktigt vad som händer.
älsk skulle hem och hjälpa sin pappa efter jobbet, och sen komma till mig, vad han sa till mig i telefonen för ca en halvtimme sen.... men de vet man ju aldrig hur de blir.
ajjaaaa, :) hörs väl senare kanske. ska ner och käka frullz nu :)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0