nöffnöff

haha ja ni, nu är de såhär, min pojkvän har legat och hostat precis hela natten, han vaknade av med halv feber och allmänt tjock i halsen/näsan.
så han ringer vårdguiden och hon frågade lite grejer å sedan sa hon att sebastian har alla symtom på svininfluensan, och eftersom att jag och han har legat och andats samma luft, vi har pussats massor pluss att jag KAN / har blivit hostat rakt i fäjset så ringde morsan imorse och sedan så gick både hon och jag och vaccinera oss, ( hon är ju riskgrupp så hon behövde de väl mera ) men aa hahah:)
först när vi kom ner dit så fick jag först inte.. hon trodde jag va äldre än va jag va, sen när vi kom fram till att jag är under 18 så fick jag spruta jag med :)
jag vet att jag sa att jag inte skulle ta sprutan, men de kändes bäst såhär :) jag aggerade i stridens hetta och de känns faktist bra än så länge :)
tråkigt bara att de tar typ 10 dagar för att jag ska ha fullt skydd och att jag inte får träffa min älsk på typ ? fem dagar eller va de nu va... eftersom jag inte är helt helt skyddad än.. men men.
älskar han såå mycke endå, och de är sånt som händer.. tänker på han hela tiden (= <3<3
annars så va han jätte gullig igår tillochfrån förutom att han började må dåligt redan igår.
annars är jag som vanligt... lessen alldels för mycke osv.

HAHA jag måste ju erkänna att man är så sjukt hispig, man har hört så jävla mycke om svininfluensan och vaccinet och hit och dit, man känner ju efter... :P aa herregud va man känner efter, INTE BRA. de blir som de blir xd

har sovit kanske 2-3 timmar inatt, och detta inlägg va inte alls sammandraget, eller vad man nu säger, jobbigt att läsa och man måste tänka till en gång extra för att fatta vad jag menar HAHAHA men aa skitsamma, skulle ba skriva liiite endå (=
hörs senare ;D tjaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0