pissdålig dag.

har inte sovit ett piss, har haft så jääävla ont i magen, har varit uppe och sprungit runt i hela huset, för att försöka dölja smärtorna vilket inte alls har gått bra,
och sen är de kallt somfan också om man kommer från under ett supervarmt täcke,
de suger, så har legat i sängen framtills aa en halvtimme tillbaka ungefär...
legat i alla möjliga ställningar för att jag ska känna så lite pain som möjligt,
men jag har fail'at rejält, vilket suger appung...
har försökt äta lite nu och aa. de hjälpte inte, fick inte i mig så mycke heller...

tänkte hoppa genom duschen också, innan rörmockarn kommer och stänger av vattnet,
får se om de hjälper.. annars vet jag inte...

min snuttiplutt glömde sin telefon här idag. inte för de har något med saken och göra.
men när jag äntligen slumrade till lite, vare någon som ringde till han,
OCH som vanligt så skiter jag på mig när någon ringer han..
den där signalen asså.. PLUSS på högsta volym, MEN MEN...

resten av dagen vet jag inte hur den ser ut än, men de lär jag väl märka...
ska som sagt hoppa genom duschen nu.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0