played alive

nog för att min snubbe behandlar mig as bra,
och jag ställer upp för mina vänner, aa dom få jag nu har...
men jag börjar bli trött på folk som tjatar om sina problem till mig hela tiden, visserligen kan jag lyssna, men asså.
jag kan inte ändra på saken, jag kan inte göra saken bättre...
och de är sannerligen inte mitt fel att din pojkvän/bästa kompis fan de nu är är taskig...
man väljer sina vänner väl, hellre få BRA än många halvbra,
och appårpå vänner så kan ju jag säga att dom jag trodde skulle " ställa upp " för mig, har inte funnits där alls,
och dom som jag absolut inte trodde skulle finnas där, de är dom som har backat upp mig i slutändan..

mer om de orkar jag inte säga..

gårdagen va både bra och dålig..
idag är jag sjukt depp iallafall. orkar ingenting. blir hemma och sega idag, utan snack ...
hatar sånna här dagar, och dom blir tyvär allt för ofta nu med tiden.. .jag som trodde att jag blivit av med dem...
hur som helst.
vet inte riktigt mer vad jag kan skriva, mer än att jag är as sugen på godis, men nääää. inge bra för mig ,
ska börja gymma igen snart också, känner att jag börjar bli as klen vilket e mycke dåligt :)
börjar torska allt för lätt i brottningsmatch mot bror :D HAHHA,
torskar även mot sebbe, :D visserligen så ska väl en tjej förlora,
men jag vill inte förlora utan en riktigt bra kamp.

aja, hörs lite senare kanske, orkar inte skriva mer just nu :)
tjaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0