rödgula döskallar + fanta exotic

gaah, kan de bli bättre blandning? så fruktansvärt MUMSIGT!

dagen har varit najs, vaknade jäkla sent asså. fruktansvärt illa..
vid två tiden bestämde jag mig att vilja va med sebbe, och därefter åkte vi till haninge centrum och gled runt lite (= mycke mysigt.. <3<3
efter de åkte vi hem och umgicks, myste. kolla på paradise hotel, kollade bilar osv (=
känns skitbra att han är back on track liksom :)
eller som de verkar, hoppas han inte får bakslag å börjar må skitdåligt. de vore astråkigt.. /=
nej men ibland är han en ängel. å då är han som underbarast. <3

angående random grejer nu ..
en stund för ett tag sen så kände jag att de skulle kännas bättre för mig om de flesta visste... så jag slipper känna mig som ett jävla miffo när man ses. och folk undrar va de är för fel på mig...
men nu har jag kommit underfund med att... de va nog inte de smartaste jag har gjort... för hur mycke jag än förklarar så kommer de aldrig förstå.
bara dom som bryr sig MEST. så som min mor. och min pojkvän, finns ÈNSTAKA till,
frågor kommer, som jag själv inte kan besvara. folk tror jag ljuger, hittar på. aa jag vet inte ...
självklart ska man fråga om man undrar något,
men de känns som de gått i överstyr ibland. man snackar vidare och helt plötsligt är de x100 förstorat... även om de är stort för mig..
men känns endå på något sätt skönt att folk vet lite. liksom. men inte för mycke, för de skapar bara problem typ :S aa jag vet inte själv..

och sen blir jag så arg på vissa. förstår inte hur man kan våga dömma folk på de här sättet.
på något sätt är de ju såhär också,
dom som har blivit misshandlad undviker bråk/att bli slagna ?
dom som har blivit våldtagna undviker sex?
jag har ingen som helst aning, man kanske inte undviker, men man är rädd helt enkelt ?
jag har blivit " utsatt " för detta, och därför är jag " rädd och undviker " de, är de så jävla svårt å förstå?

är ganska glad ikväll faktist, men tycker att de här kändes lite små viktigt att få med.
och igen ... hur mycke jag än förklara eller ni läser detta inlägg så kommer ni nog aldrig förstå, men respekt. de är något ni borde hört talas om. och troligtvis kan visa.

:) ska fortsätta äta mina döskallar och dricka min exotiska fanta ;)
hörss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0