smarrit värre.!

gaah, vet inte hur jag ska sumera denna dag...
började med att sebbe va as dryg imorse :) bakis eller något, jag vet inte ( i telefon ) asså.
sen när han väl kom hit så satt jag fortfarnade å käkade frulle, men vi drog till haninge för att jag hade sätt en as snygg jacka / tröja.. ni vet en sån där tröja med ludd, aa skitsamma, as mysig iallafall. som jag tipsade han om häromdagen, som vi åkte och införskaffade idag..
vi skulle egentligen gått på bio och sätt michael jacksons film, men jag fick sån fruktansvärdlig mensvärk, så jag orkade verkligen inte, pluss att sebbe inte heller va så jävla pigg å fräsh och på humör liksom, så vi bestämde oss för att kanske gå imorron istället.
hur som helst, vi åkte hem till han och va där ett tag...
och sen efter de eftersom vårat hus fortfarande är renoveringsprojekt, så blidde de köpmat.
sen därefter blev de lite mys framför tvn. kändes som om kvällen skulle gå på smörj och va as mysig,
nää, men då ringer sebbes polare å vill ha skjuss in till stan, för å gå på krogen.
å killen kan ju inte säga nej. så aa. han skjussade dom...
sen efter mycke å momen, en och en halv timme senare så kom han hem till mig igen :)
plågsam jävla timme, eftersom jag är ensam hemma nu. och de är mörkt och jävligt.. aa ni vet..
somnade i vilket fall som helst och vaknade med han uppepå mig och en aa nee de behöver vi inte gå in på :)
i samband med de så skulle jag gå ner å fixa popcorn, och lådan med torrmat, eller vad man ska säga. är inpackade i brorsans rum, där nere, å i samband med de här så börjar de " prassla " i dörren, ( mina päron kom hem ) å jag höll på å skita ner mig, as skraj !! fy ..
sen käkade vi popcorn och hade mys, kollade på bra tv.
hahahha sedan efter de... aaaaa då somade jag på sebbes bröst typ. och sen skiter jag på mig av att en polare till sebbe ringer, å sebbe har ju på högsta av den högsta av den absolut HÖGSTA jävla tonen man kan ha...
å då klockan tio i ett, då ska han dra ut å kolla på någon bil som någon polare hade meckat ihop.. asså jag har inte fattat de där, men något liknande iallafall :)
så han är ute å härjar nu och ska sedan komma tillbaka till mig :) vet inte när. men aa de blir väl snart antar jag..

måste ba ge ett stort pluss till denise. :) orkar inte riktigt förklara varför, men du vet själv ! :)
blev jätte glad !

aja ska avrunda här... ska tagga ner i sängen nu tror jag :) börjar bli lite trött tror jag, haha xd
fan va mycke " tror " de blev, men de är skitsamma :D
vi hörs imorron ;d
pösss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0