sugen på skidor!!

är så sjukt jävla sugen på en skidsemester.
de är ju sååå jävla mysiigt asså... äta våfflor mitt i backen åå MUMS, asså kommer aldrig glömma sälen 08 med söder hult och jerkan <3 fan va kul vi hade !!

hur som helst.. går dagen efter att jag kom hem från  mormor så åkte vi och hämtade crippa, eftersom att han hjälper oss med köket. sen satt jag och glodde på vad han sysslade med tillsammans med mamma :)
och FAN va snyggt de blir... klockan va runt elva tiden när vi skjusade hem honom :) och därefter blev de att sitta vid datorn lite och vänta på seb som skulle komma hit :)
dock blev han en halvtimme sén, men aa. aja ... är man dålig på å hålla tiden så är man :) hehe nej då,
men aa. va as depp igår så han gjorde susen, va jätte snäll å helt underbar, kände mig så älskad och aa.. helt fantastiskt. han gjorde allt jag behövde ! och de är stort pluss i kanten !

däremot morgonen va ju inte lika underbar xd
han måste gå härifrån klockan halv... för att hinna till bussen.
å tamig fan, tror ni inte han ska ligga kvar i sängen in i de sista?
joo ni... de ska han . :)
fick nästan dra upp han ur sängen och tjata som en jävla kärring, pluss att mamma kommer in och drar upp rullgardinen, asså okej, sebbe ska åka och jobba, MEN JAG ? jag ska fan fortsätta sova, hallåh? aaaaa hahah men sebbe hann tydligen med bussen iallafall och de är ju de som räknas :)
och idag blir förhoppningsvis hans dag inte lika lång. och sen när han kommer hit så ska vi vaaaaara, (= wiie.
vad vi ska hitta på har jag ingenaning om, men de blir som de blir, hoppas på mys.

ska ner och äta frulle nu, hare bra, tjaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0