tjabbelitjabba.

ni anar inte va glad jag blev när solen tittade in i mitt rum idag när jag drog upp persienen,
en riktigt fin dag, funderar på å ta en prommis lite senare...
skulle vilja ta en sväng till centrum med morsan, men de får vi se hur de blir :)
försökte flirta mig lite med brorsan nyss, om att han och jag skulle gå på bio, hahaha men de verkade inte intressant alls. ska försöka lite senare igen tror jag :)

fan idag känner jag för å göra något :D tveka inte å höra av dig. e fett på... as taggad

ska glida ner å kolla om morsan kommit hem än :)
hörrrrrs senare  förfan.

btw. haha pappa<3 här omdagen.. när jag inte va så glad :(
så visade han mig den här.. som gjorde mig jätte jätte glad... blev så överaskad.

http://www.tackfilm.se/?id=1258710018046RA52

(= lite coolt, hahaha.

aa men hörs sen då :) köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0