tjoooho alla glada ! :D

haha jag e skapligt glad idag faktist :)
bara de att jag e så fruktansvärt trött, har legat vaken sen klockan fyra, tills älsklingen åkte, å sen somnade jag om?
vet inte vad de är med mig herregud asså.

vaknade för en halvtimme sen kanske, gick ner och skulle äta.
haha så ligger de en rörmockare hahah under våran aa (diskbänk)? hahah
snart är köket klart känns de som, FAN VA UNDERBART !
de kommer bli toksnyggt.

senaste dagarna har min älskling vart så jävla underbar mot mig, så de är sjukt! <3

resterande av dagen .. som vanligt... vet inte hur den ser ut än. beror alldels för mycke :) hit och dit.
vi får väl se helt enkelt :) hörs sen ;d tjaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0