TRALALALALALAALA

efter allt de sista jag skrev, så har dagen varit rätt fullerulle asså, vi har dragit iväg till jordbros industriområde och fixat ny grej till diskmakinen :D hahaha inte för att jag kan stava diskmakin? machin maskin, eller något aa sktisamma :D men efter de drog vi å hämta våran ny köksfläckt eller fläkt, samma sak, AA vilket jävla strul, vi har beställt en svart, men sen fick vi en grårostfri som inte ens passar in i vårat kök, sen efter ett tag dom ba, men ahaaa, här står den ju... typ ? man be eeh hallåh? kokkobäng på hög nivå ? eller något aa jag vet inte :D
känner mig som en jävla duracellkanin på speed just nu, och jag känner att detta blogginlägg går lite lite lite en aning för lite fort, ingen kommer fatta ett piss när dom läser :D MEN ENDÅ.
hur som helst... utöver allt annat så skulle jag å morsan åkt till ikea också, men de blev inte så,

förövrigt så har jag inte hört ett piss från seb idag, även fast han sa att han skulle höra av sig och att han brukar höra av sig.. de är ju lite tråkigt, MEN HUR SOM HELST, han har väl fullerulle precis som jag...

har pratat lite med gammla vänner, vilket e as najs.
sen vet jag inte mer vad jag ska skriva..
hann inte se klart tokyo drift igår, så tror jag ska börja om och kolla på den nu :)
fast kom ioförsig på att sebbe ville se den med mig också... och då går de ju inte SHIT.
aja en timme kvar tills han slutar.. om allt går som de ska. vilket jag känner på mig att de inte kommer göra,
ulla också,

EHHHHHHHHHH så nu har jag skrivit lite, och vet inte mer jag kan skriva för tillfälligt.
sugen på julmust. ska skaffa de strax :) wooho,
aja :D haha vi hörs, senare, tjooooo brä

Kommentarer
Postat av: Martina Dampha Engberg

Hej ida! Tack för komentaren i mitt blogg och ditt stöd..Just nu går det riktigt långsamt och har inte fått sett min lilla pojke på snart 2 veckor,..



Du får gärna sprida mitt blogg namn till vänner eftersom jag senare ska ta alla inlägg i min nya blogg och visa under rättegången. Tack på förhand tjejen...P.S läste lite i din blogg..du o din kille är jätte söta tillsammans..

http://msdampha.webblogg.se



2009-11-05 @ 03:58:16
URL: http://nogg.se/msdampha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0