vaniljpuvler!!!

hahahaha, älskar vaniljpulver. äter de non'stop.. bra eller? NEJ ! haha med gott somfan <3

dagen började ganska tidigt idag faktist. vid typ halv elva rycket, hahah,
höll på med fotoredigering fram tills 3 typ.
sen åkte jag å mamma å hämtade min bror i centralen, sedan mötte upp pappa.
stannade en snabbis i centrum för å handla lite, men de gick as fort om man bortser från gubben framför, hahaha.
annars åkte vi hem och käkade sen .. sen har de inte hänt så mycke mer :)

mitt älsk kommer hit snart, ska tvinga han att se twighlight 1an, eftersom jag hoppas få se tvåan i helgen :) och då måste ju han ha sett den första. hahah SKANDAL att han inte sett den tidigare :) men men ..
har inte mycke mer å tillägga,
andra dagen i rad nu då jag har ett leende på läpparna, me love it <3
hoppas de fortsätter...
hörs senare. tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0