15 000 i böter !!

HAHAH. vet inte om jag ska skratta eller gråta..
skrattar nog eftersom de inte rör mig, men känns så jävla sjukt? men kanske inte?
15 000 kronor i böter för att säga " nöff nöff " till en polis, hahaha aj aj aj, livet kan va hårt ibland.

vet inte mer vad jag kan säga om de asså. hahah
på senare tid har jag blivit värsta aftonblad nörden, tittar på nyheter... har ingenaning om varför, men tycker de är intressant, roligt och se dagens sjuka värld..
sen de här med svininfluensvaccinet, har ni hört om de??
de dära med cheerleadern i usa, eller vart de nu va någonstans som fick någon nervsjukdom efter hon hade tagit de. hon kunde knappt gå. men däremot kunde hon gå baklängsen helt normalt, och springa.. men inte gå framlänges eller prata normalt.. shit asså. ska man våga?
tror nästan alla har blivit erbjudna de där, från skolor och hit och dit,
och redan 80 000 människor i sverige är smittade... de där går fort också...
sen undrar man ju om alla kommer att bli extremt sjuka, och få den " dåliga bakterien " eller om man kan klara sig undan på de där ganska bra...

de är väl bara vänta och se tror jag, tack å lov så e jag frisk och kry, och blir sällan sjuk... så får hoppas mitt imunförsvar klarar av denna onda parasit också, eller bakterie. vad man nu vill kalla de :)

skulle träffat en gammal kompis imorron på dagen ... men de kom in andra planer eller vad man ska säga.. lite tråkigt. hade gärna velat träffa henne.. men de kommer väl flera dagar.
blir bio med sebban imorron istället :) ska se michael jackson filmen ... hoppas den är bra :)

dagens kväll vet jag inte hur de ser ut än riktigt än... beror på ganska mycke faktist. men har börjat tröttna på och tänka på tanken av att gå överhuvetaget utanför dörren i detta kalla och mörka väder... men vi får väl se :)
isåfall blire party. men som sagt... vi får väl se.
annars blire popcorn <3 och idol ! :)

ska fortsätta leta efter grymma partylåtar... har ni nå tips ? skriv !! :)

vi hörs senare ;) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0