365 dagar med älsklingen idag !! <3<3

japp så är de, idag har jag varit tillsammans med min älsklingen 1år sammanlags,
de känns så bra faktist. mums..

men måste säga att dagen börjar inte bra, då jag går in på bilddagboken och sen är de någon som har skrivit " tummen ner åt sverigedemokraterna " vilket jag också tycker...
MEN jag kollade på de där youtube klippet. och undrar innerligt va killen tänker med...

han ville då utvisa alla utlänska. som invandrat.. asså från roten.
och ska han ta bort ALLA asså... de kommer ju inte finnas nåra kvar.
tror inte de finns en enda HELTHELTHELT ÜBERSVENSK. kanske någon,
tillochmed jag kommer bli utvisad?
farmor å farfar är heltyskar från början, men flyttade sedan till sverige för arbetskraft för jättejätte länge sen..
dom bor bra där dom bor, dom trivs där dom bor, har bott där i typ 70 år?
varför ska man flytta på dom då? fattar inte, har liksom aldrig brytit mot lagen.
och sen dåra så kom två syskon till pappa, och sedan pappa. vet inte vad man ska säga vad han är,
enligt mig är han en halvning, men enligt många så är han hel,
anledning till att jag tycker han är halv är för att han är född i sverige, och pratar svenska helt glasklart, pluss att han e liksom svensk medborgare, bott i sverige i hela sitt liv, och hans päron va svenska medborgare när pappa blev de,
visserligen heter vi schmidt i efternamn, men OCH?
aa hur som helst, sen kom en bror till mig, och sen kom jag,
med då pappa och en helsvensk mamma,
så enligt sverigedemokraterna ska ju då dom utvisa min pappa, enligt deras system och sen så frågade reporten eller interjuvaren typ " amen om mamman är svensk ( i de  här fallet, kan lika gärna va tvärtom ) vad händer med henne, ska man splittra familjen då eller? "
han ba " nej nej klart vi inte splittrar familjen, hon har ju ett val att följa med, och om hon inte vill de så får hon stanna "
eftersom då enligt DOM så ska jag och min bror linus OCKSÅ bli utvisade?
asså de är fan de sjukaste jag någonsin hört. seriöst.
ta bort dom från riksdagen.
dom har ju inget vettigt argument,
sen läste jag på aftonbladet att dom hade ursäktat den här interjuvn, och sagt att dom kommit med falska grejer, amen de är ju bra? asså vaaa?
tror inte dom  ljuger ett smack... jävla lögnare.
bort med er, bort bort bort bort bort.

jag tycker däremot att man kan få en chans i sverige och sen om man nu bryter den så kan man skicka iväg dem, tillochmed svenskar... fan skicka dom till finland eller något.. dom skiter tillochmed jag i .

näää men fy, aa men de va mitt irritationsmoment,

håller på och gör mig i ordning nu... ska ner till centrum och möta min mor. ska fixa sista grejerna till mitt projekt :)
saknar min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0