ajjfan, hahah,

tror tamefan jag hade rätt,
dagen har inte varit bra någonstans, kan inte sätta fingret på vad som inte har varit bra, och jag orkar inte sätta fingret på vad som inte har varit bra heller, så...
älsk jobbar över ikväll IGEN... trist. men men..
känns som om de är en ligga-inne-och-kolla-på-tv-dag för mig idag,
2 ½ men om tio minuter, sen ugly betty, och därefter desperate housewifes, wooho, de är ju så jävla bra.

har runt 100 läser varje dag, skulle va kul och veta vilka de är som läser faktist, :)
känner på mig att detta kommer faila stort, alla skiter fullständigt i och kommentera,
men skulle va kul om ni ba veva till så jag vet att ni finns, mohaha xd nej men aa,

ska tagga till sängen nu, har as ont i magen :(
hare braj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0