äntligen fredag.. de är de allt för sällan nu för tiden.

shit, fredag är en bra dag, min har sugit :) å de suger ju.
började redan inatt, mådde as dåligt, skulle sova hoss sebbe, men va tvungen att åka hem ...
sen skulle jag iväg till skolan idag och träffa min mentor, och skolan är ju som den är,
mår as dåligt i skolmiljö, så jag tog med mig mamma till skolan, skulle hämta lite böcker å så.
har grinat så mycke så mina ögon är jätte svullna, de är ett stort minus :(
sen så ringde min älskling till mig för ett tag sen och berättade en superdålig sak...
så känns helt enkelt att de här är inte min dag helt enkelt, och vet inte hur den ska sluta heller,
hoppas sebbe inte jobbar över idag så jag kan få träffa han så snabbt som möjligt om han nu vill träffa mig :)
yeahyeah, har jätte ont i magen, är typ jätteorolig... som jag sa, och som jag säger igen, mår pissdåligt inombords, å de suger apa.
men ska fixa lite grejer nu, see ya later biatches :) tjuuh

btw, något som endå får mig på skapligt bra humör..
http://www.youtube.com/watch?v=ihRMWG0mPao&feature=related
AS BRA :)

Kommentarer
Postat av: denise

hoppas det blir bättre gumman! <3

2009-10-17 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0