börjar sakna :(

saknar min älskling på morrornarna... vi ligger å myser as mys, hans klocka ringer, han går upp, säger hejdå och lämnar mig .. sen går jag upp till min säng igen, där sebbe precis låg, och fan va tomt de blev helt plötsligt :(

saknar även min bror, som aldrig är hemma pga plugg i enköping, så han "bor" hoss sin flickvän sandra.
så otroligt tråkigt, han va hemma i helgen :) fan va kul.. va ju tvungen å ta igen allt de hära.. slå på honom, dra i håret. mucka, brottas. hahah as kul, sen åker han igen å så ser man inte röken av han på as länge.
ni vet sånna där dagar när man har as tråkigt, då kan man gå ner å jävlas sönder med han :D eller varför inte ba snacka lite skit.. men nee, sånt kan jag inte göra längre...

sen saknar jag min gammelmorfar som dog i januari i år.
va så jävla mysigt och åka till han nu på vintrarna, i de kalla perioderna...

de posetiva med nästan ALLTING .. de är ju att när sebbe slutar jobbet så får jag hålla om han igen <3
när brorsan kommer hem så är han glad å trevlig å rolig :) fast önskar ju att han kunde va hemma meeeeera :)
de sista är inte så mycke å göra åt :(
menmen...


är as trött nu, funderar på å gå å lägga mig,
dricker förövrigt en as god juice, vet inte riktigt vad den heter :D
äter godis vilket är ajabaja för mig, usch ja..
får se vad som händer sen... man vet aldrig. är så jävla slut i kroppen hela tiden bara. så tragiskt.

önskar också att jag kunde sluta å störa mig på så jävla mycke,
blir ju bara irriterad..
man är flera stycken, inte bara en! tänk på de.

vet inte vad jag ska göra nu, får se helt enkelt, klockan är fett tidigt :( undrar va jag gör uppe ?
hahaha. aja
vi hasch senare, hare braj ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0