caroline af ugglas = bög?

HAHA va så jävla kul, jag å min supersnygga bror satt å kolla lite på körslaget.
helt plötsligt säger han " ÅÅH TITTA, DÄR ÄR JU HAN BÖGEN "
å jag ba eeh va? de är ingen bög med? han ba JOO men titta där ... jag ba eeh? de är en tjej
asså fyfan va KUUUL hahah, tycker inte om ugglas förövrigt, tycker hon är alldels för överdriven och teaterapa, och allmänt äcklig, btw är min bror snart 20, därför va de extra kul.
okej om något litet småglin vräckte ur sig detta.. men jag tyckte de va as kul :)

sen en annan sak jag blir så jävla irrtiterad på. jag kom precis hem från mormor,
och ni som känner min pappa, han är ju jätte skojsig och pratar gärna med småbarn och aa, alla tycker ju " han-är-så-jävla-skön "
så skulle vi då gå hem från mormor nu, så vare fyra ungar som va ute på gatan och spelade boll, å han sprang fram lite till dom å ville va me å spela boll, HAH och började prata med dom, och dom pratade tillbaka och börja skratta osv,
helt plötsligt FLYGER de ut en kärring å ba skrek till pappa " VA VARE SOM INTE PASSA ?!?!?! "
jag å morsan ba eeeh? pappa också ba eeh ?
så gick vi, så börja hon halvmucka å ba AAA fan ge dig på småbarn sådär. ( hon trodde pappa skällde på barnen ) :S helt jävla mongo ? barnen ba, neeeej han va jätte snäll.
fattar inte varför hon flyger ur huset helt oxtokig, innan hon ens vet liksom ?
blev så jävla irriterad. usch ja

förövrigt så har mitt älsk varit så jävla underbar idag, vaknade av min älskling, massa rosor, och nybakt bröd och bullar å hela fadderuttet, har varit hur mysigt som helst idag.
jag färgade hans hår också, blev kalasbra, värsta puddingen nu. ( som alltid <3)
aaa verkligen framsteg hoss sebb, gu va jag älskar dig.

ska kolla på en film nu, sen blire susselull för min del :)
orkar inte skriva så mycke mer nu :)
see ya later biatches :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0