credit till alla posetiva<3

absolut största största största stödet.. någon som inte får svika än bara.. de får liksom bara inte hända..
de är ju min mamma <3
när jag är lessen så finns hon där som en klippa i stormen, tröstar och aa, står alltid vid min sida,
häromdagen när jag va lessen, de va ju igår.. då hade hon läst min blogg, och kom in och gav mig en stor kram, och satte de här..


guldhjärtat på min dator..
nu sitter de där. och varje gång någon idiot håller på eller när jag bara känner mig lessen så tittar jag på hjärtat å känner mig faktist glad igen <3 för stunden :)

en annan klippa är min helt fantastik och underbara pojkvän..
vad som än händer så står du vid min sida även om de är korkade beslut, även om de känns puckat,
känner mer och mer stöd från dig för varje dag som går, och för varje dag som går och de här stödet finns vid min sida så blir jag bara kärare och kärare, inget kan förstöra <3

sista skitabraiga tjejen,
som inte tar någon skit, som är bara helt as bra, kan inte säga vad de är med henne, helt kanon.
de är denise. på sättet du snackar, på sättet du är,
kan inte sätta fingret på vad de är med dig, men de känns som att jag kan trivas med dig jävla bra. faktist. du är bra på å prata, och du verkar ha väldans mycke vett i huvet, de tycker jag mycke om :)  skulle kunna fortsätta hela kvällen, men aa, av alla så är du helt klart en utav topptjejerna. du förstår också, allt jag säger känns som du också har varit med om på ett eller annat sätt. man kan säga att någon är puckad utan att du ska bli skitgrinig och va sur i fem år framåt, helskön brud helt enkelt <3


sen förutom tjejen åvan så har jag ju endå min favoriter systrarna ulmestedt också <3
fast nu vare ett jävla bra tag sen, men bara så ni vet så tycker jag om er somfan.. <3


fick ryck att skriva detta inlägg, har ingen aning om varför, men de kändes skönt, riktigt skönt.

nu ska jag fortsätta kolla på filmen som jag har missat en stor del utav av :D mohahah
hare braj, tjuuhu :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker jäkla bra om dig med och håller med dig där.. <3



Va gulligt a din marita!! Du får hälsa henne så gott från mig :)

2009-10-24 @ 22:48:29
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: ida

(= <3

aa de ska jag göra <3<3

2009-10-25 @ 10:39:22
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0