enda som får mig glad.

mår pissdåligt hela dagarna, de enda som får mig glad är att klanka ner på folk.. jag ljuger inte, okej jag är taskig, men whatever.
jag sa att en tjej va ful, och hejåhå, gu nu kommer de bli stora rubriker i aftonbladet...
de är väl inge fel med att va ful ?
hade jag vart kille hade jag aldrig tittat åt hennes håll ?

här får jag höra massa saker om MIG, och jag som säger att någon är ful, de är ingenting jämnfört med vad jag får höra, SÅÅ. okej jag sa de, jag står för de. iallafall på dom bilderna jag såg.
ni ALLA får bli arga, jag har fortfarande sagt de och kan inte ta tillbaka de.
vadå ska ni slå mig eller?
okej de är eran kompis kanske, och ni kan tycka illa om mig, men asså. whaa.
förlåt att jag ärlig,

haha oj aja, orkar inte, är as lessen idag. kan tillochmed kanske säga saker jag inte menar. MEN,
som jag sa åvan, måste vara lite taskig för att kunna bli glad,
men när jag blev glad, så vare någon som va där å TRÖCK ner mig på en jävla gång, så är änu mer jätte lessen nu,
den här dagen suger, känner ingen livsgnista preics just nu, de kanske kommer tillbaka om någon timme, vad vet jag.
vill va själv, vill inte att någon idiot ens pratar med mig, tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0