gah stort credit till älsklingen <3

han har varit så otroligt underbar lördag söndag, <3
och om de är något som glädjer mig är att se ett leende på hans läppar,
efter att han tauterade sig så har han gått med värsta smilet hela tiden, och jag blir så glad, gu va glad jag blir,
i helgen har jag varit i örebro med sebb, de har varit party och gaddnings dax,
synd att jag inte träffade robin, MEN SVARTSJUKA FLICKVÄNNER är ju som dom är... tyvär.
och jag skiter fullständigt i om de läser detta faktist :) för du har aldrig någonsin gett mig en chans, och därför ser jag ingen anleding till att jag ska tycka om dig bara sådär?
däremot tycker jag om din syster, hon är en riktigt trevlig människa, men kanske inte lär bli efter detta inlägg,
tråkigt. men hur som helst,

är så stolt över mig själv på många olika vis, stort pluss till mig :)

en sak jag är lite irreterad över, vilket jag inte borde lägga energi på, men som endå har fastnat i mitt huve.
de är att folk kan va så himmla " aja baja, gör inte så * as sur *" men nu har de blitt till att ni har gjort precis samma jävla sak tillbaka kaka, som ni kanske inte ens tänker på, eftersom ni inte är inblandade helt plötsligt, utan att ni bara  gjorde så mot mig för att? aaa jag vet inte,
de är som jag alltid brukar nämna var å när å hur, att använd hjärnan, tänk efter..
men vissa verkar sakna den förmågan,

hur som helst :) glad är jag för en gångs skull, och de tänker jag fortsätta att vara,
dock så har jag fått värsta trycket i mellan gärdet, så hela magen smärtar, och mår lite snudd på gränsen till att må illa faktist.

finns så mycke och skriva om helgen :) men de absolut bästa vill jag inte berätta <3. allt jag behöver säga är att jag har världens underbaraste och vackraste och bästaste pojkvän, och fan den som vill förstöra.. grabbarna * HOST.. era kulor ryker snart. shape up och sista saken SLUTA LÄGG ER I,
INGEN har koll på VAD som har hänt, om de har varit grovt eller jobbigt..
de finns alltid något lurt. så vad ni än ser utifrån, BRY ER INTE. för de stämmer troligtvis inte,
fråga mig eller seb om ni nu måste starta en diskution om de,
för jag orkar inte allt detta snack, hit och dit,
och en sak till måste jag bara vräka ur mig... hur korkade är ni igentligen?
att säga att min pojkvän är, svartsjuk, ful, dum i huvet, och massa massa mer saker, vadå tror ni jag tycker bättre om er då eller? vill bara blocka er och aldrig mer se er. så de kanske inte är den bästa raggningsrepliken om ni nu ska lägga in ett bra öga, eller vad man nu säger.
de får mig och tycka att ni är så fruktansvärt jävla äckliga, och så fruktansvärt jävla patetiska, och aafan, skulle kunna sitta här hela dagen och säga hur jävla idiotiska jag tycker ni är,

hahaha så glad va jag :)
har btw klippt mig å färgat håret också mohaha, men men...
nu ska jag hämta mitt godis och sätta på en riktigt bra film :) vi hörs senare.
hare braj, tjuuuh love schmireschmong

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej tjejen! =)



Sebbe ringde mig och berättade, it's cool;) Klart som fan att du är snygg bruden, vem har sagt något annat xD Inte direkt så att jag tävlar, haha!=) Vissa har roliga kommentarer det måste jag säga!^^ Tänkte bara säga att du är skitsnygg i håret nu det jag ser på bilden! Mohaha:D



En annan sak också, dem här killarna som skriver till dej, har antagligen jävligt dåligt självförtroende och är så jääävla avundsjuka på Sebbe som har dej antagligen! Så det bästa du kan göra är att låta dem skriva.. sitt och garva åt hur patetiska dem är, och svara INTE. Låt dem bara skriva och skriva och skriva.. den dagen när dem ger sig kommer och då har dem insett att du är en cool brud som inte bryr dej och som inte tar åt sig och måste försvara någon för du vet att det dem säger inte stämmer =)



Puss på dej!

2009-10-19 @ 22:28:35
URL: http://loveisanability.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0