gomorron allesammans :) ser ut som en grå dag?

jaa helt riktigt, de är aldrig kul att vakna upp med en grå himmel,
min magkänsla säger ofta då att de här kommer inte bli en bra dag..
så vi får se hur de går :)

appråpå dåligt.. asså fan, jag har tamigfanimig sömnproblem, kan inte sova på nätterna, å de är ju värdelöst,
de är så sjukt, haha.. för jag är såååå lättväckt, blir alltid väckt av han som går å lägger reklam? i brevlådan vid halvtvå- två tiden... sen börjar fåglarna låta vid 4 tiden, och sen vid sex så ringer sebbes klocka, pluss hans mamma.. så de va ett jävla bra tag sen man fick sova liksom från typ 22 till 08? asså en hel jävla natt,  å de är ju sjukt tråkigt.

hur som helst. helt onödigt och ointressant information men endå... de kommer mera.. moahaa :)
vaknade för en stund sen å klockan är halv tolv, lite illa faktist,
jag skulle behöva plugga matte? och läsa en bok, jag vill även kolla på film och sitta å nörda datorn lite, HAHA vilka problem jag har...  vi får se hur de går, har bara nåra timmar på mig tills seb slutar, å då blire ju andra bullar,

jag har sån jävla lust å fixa mig idag, helt random, sminka mig, fixa håret, sätta på mig något fint,
men frågan är om de är värt de om man bara ska glida hemma?
för de är kallt och pissigtväder ute, så man har ju ingen anleding till att gå ut direkt,

fan va jag babblar på om ingenting asså, as tråkigt,
kan ju skriva senare istället, när något förmodligen har hänt :)
see ya later biatches, so loong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Hur får du en sådan fin volym i luggen? :D Tacksamma förs svar!

P.s har läst din blogg ett tag och gillar den starkt :D

2009-10-20 @ 16:09:13
Postat av: ida

haha va förvånad jag blir, skriver inte blogg för att jag vill att folk ska läsa, utan skriver mest för att skriva av mig,



eh, hur jag fått volym i luggen kan jag inte svara på, gjorde lite bara, å sen blev de som de blev :)

2009-10-20 @ 17:47:18
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det burkar vara så men jag gillar i alla fall att läsa den! okej för jag för aldrig någon sådan där "fjong" eller vad man ska säga, min lugg lägger sig bara platt och tråkig, jag tänkte, fönar du håret på något speciellt sätt eller borstar du det på något speciellt sätt? :)

2009-10-21 @ 11:41:14
Postat av: ida

brukar göra på olika sätt,

men på den bilden du menar så fönade jag bara uppochner som vanligt, och sen låg den så, och sen hårspray liksom,



men om den bara ligger platt och tråkig, tupera luggen då, bakifrån, inte framifrån så de ser ut som jävla ruffs, och sen spraya, finns jätte många olika sätt som man kan göra på för att få volym i håret hehe,

hur är ditt hår klippt ?

2009-10-21 @ 16:29:43
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack tack! :) jag ska klippa mig på söndag, tänkte klippa upp det, men ändå ha lång lugg

2009-10-22 @ 22:15:47
Postat av: ida

där ser man, hehe.

2009-10-23 @ 10:29:27
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0