idag är jag lessen.

kan inte riktigt sätta fingret på varför jag känner som jag känner,
känner mig ba helt värdelös och helt jävla tom i både huve och hjärta, orkar inte tänka, orkar inte aggera.
är trött i hela kroppen, och aa, orkar ingenting.
ska gå å lägga mig i sängen å sätta på en bra rulle.

dagen igår va inte som jag tänkt mig alls, men endå helt okej.
mina vidareplaneringar lär också spricka.
tråkigt när man väl försöker å delar med sig av sin energi och sen blire pannkaka,
orkar inte bli förvånad eller chockad, vet inte ens om jag hade blivit de, men va tvungen å tilllägga de,
allt kan hända och planerna kan ändras hela tiden...

sen måste jag tilllägga att 70% av mina vänner är världens rövhål,
idag är inte rätta dagen och jävlas med mig.

borde avsluta här innan jag skriver något dumt.

älskar sebastian<3

hasch senarä hare braj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0