kan ju bara bli bättre :D

asså, nu vet jag inte om jag tänker såhär för att jag har så jävla mycke energi.
jag vill ju ut å göra något, jag har ju nåra alternativ. men asså.
jag saknar de här att någon verkligen SER TILL att jag har de bra.. asså att jag inte går rastlös på kvällarna.
att jag har något att göra, att jag har de bra, att jag trivs.
de kan vara en bästa kompis, de kan va sebbe, de spelar ingen roll vem de är. bara någon .
någon som ser till mig liksom. att jag FINNS, att ni inte glömmer bort de...
för just nu känner jag mig faktist bortglömd av många ! å de är lite tråkigt faktist...
( inte mamma å pappa, finns alltid för mig. ) men aa en kompis liksom.

hur som helst.. jag har precis kollat klart idol. hahaha vem va bäst ikväll tycker ni ? :)
vet inte vem jag tycker om. han erik e cool. :) och tove e också frän..
har jätte svårt för mariettes röst.. den känns så torr på nå vis :) vet inte vad de är. men hon har cool style :)
ALL credit till dom som vågar vara sig själva.
nu syftar jag inte på emos, för de är en stil som utstrålar att man mår dåligt och är deprimerad typ.
men TEX mariette. as cool.
har en del i min kompiskrets. ta hanna tex. tycker du är cool för du har flera färger på håret.. inte alla som vågar de..
har ju HON som jag inte får nämna :) men de skiter jag i BECCA tycker jag är as snygg i håret. ser lite crazy ut vilket e as porrig.
tycker sebbe är cool i håret eftersom de är lite lätt röd färg. fast endå brunt.
nu blev de väldigt mycke hår och så :) men när vi endå är inne på de... de finns så få av dessa..
de flesta är för rädda för att testa på något nytt, vågar inte chansa utan kör på säkert kort.. de är väl inge fel med de.. men de känns lite tråkigt..
att liksom ha samma längd på håret. ha den vanliga snebenan / mittbena..
i värsta fall ruffsa till de i misslyckad tupering och se ut som en jävla fjortis :) eeh. aa.
skitsamma. folk som får min uppmärksamhet är iallafall ni som vågar sticka ut lite från mängden. eller aa. asså alla fastnar ju för olika saker. nu säger jag inte att de är att sticka ut från mängden att tex ha lite rölätt hår. eller har underhåret färgat i en annan färg, men de är COOLT och de är sånt som många kanske inte skulle våga göra :)

hur som helst.
dagen har vart rätt najs... men känner att jag har fått för lite friskluft, de har varit upp och ner i dag också. har varit skönt å vara lite ensam, tänka. fundera. samtidigt som de har varit en liten halvfullerulle dag. men just nu är de as skönt å bara shilla.
önskar att man kunde trycka ihop sverige lite så att man kunde komma närmre göteborg..
har ett par vänner där jag inte har  träffat på hur länge som helst. som skulle vara jätte trevligt att få träffa.
de finns även andra ställen i sverige jag skulle vilja komma närmare. "/

yeahyeah, resten av kvällen. ska kolla utröstningen på idol. samt eftersnacket. sen blire att sitta vid datorn litegrann :)

BTW, appårpå idol... de där frieriet, FAN VA GULLIGT ! svårt och toppa sånt där. värsta suprisen.. ojojoj. svårslaget.

aja :) jag ska fixa lite innan jag ska kolla på utröstningen :)
hörs kanske senare. annars imorron.
pöss !

Jag Älskar Sebastian! <3

Kommentarer
Postat av: Mia (kom in på din blogg genom en annan blogg, känner inte dig)

Du kan få nån så mycket bättre än din pojkvän, för du är jätte söt, verkligen!

2009-10-31 @ 00:06:43
Postat av: ida

haha lol, de va inte så jag menade.

jag älskar min pojkvän, han är bäst!

2009-10-31 @ 11:52:21
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ofta man skriver så! Kanske försökte hon va snäll men hallå vill man va snäll säger man inte så om någons pojkvän :S



Vii satt och kolla och jaaaa frieriet var hur gulligt som helst!!!! :D



<3

2009-11-02 @ 15:54:13
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: ida

hahahha nej de tycker inte jag heller xd hahaha



aa så as gulligt :D <3

2009-11-02 @ 17:17:54
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0