LINUSLINUSLINUS

saknar min bror, så jävla tomt utan han.
en stor del av mitt hjärta till han,
är någon dum mot honom skjuter jag huvet av er,
om någon kompis till mig försöker något, så blir jag oxtokig,
han är min min min och sandras,..

måste bara säga att jag har världens bästa familj,
en bror som skyddar mig, och som ställer upp, och som är snäll och som är as snygg, helt perfekt, som aldrig har varit dum mot mig,

har en mamma som är världens snällaste, blir aldrig arg, världens bästa bara, tröstar mig i alla lägen, finns alltid där, och mycke mycke mer

har en pappa som är urgullig, jätte snäll, jätte rolig, bra skämt, skrattar, glad, och mycke mycke mer

sen har jag världens underbaraste pojkvän också, ord kan inte beskriva dig!

vänner kommer och går, jag vet inte riktigt vilka jag kan lita på, eller vilka som finns för mig, lite tråkigt... men har iallafall en superbra mamma pappa bror och pojkvän som alltid finns för mig.
stor puss och kram på er! <3 love you



Kommentarer
Postat av: Hanna

jag finns ida, längtar tills vi kan ses jättemycket <3

2009-10-29 @ 00:55:23
URL: http://hannathiberg.blogg.se/
Postat av: ida

aaw puss på dig tuttfia <3

2009-10-29 @ 13:52:20
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0