ovanligt trött? :S

är så jävla trött...
trött i huvet, trött i ben och fötter, trött i armar och händer, trött i ryggen, trött precis överallt,
vafan kan de bero på igentligen ?
visserligen att jag sover as dåligt, men de har ju inte varit såhär förut.. känns lite skumt faktist..

jag och mamma kom iallafall precis hem från sickla, eller hur de nu stavas :)  kollat runt på massa olika grejer..
hade butiken en soffa så bosatte jag mig där medans mamma gick och kollade runt på grejer :)  är som sagt as trött, orkar knappt stå upp -.-

käkade en as god lunch, kan inte förklara vad de va i den, men de får snudd på högsta betyg..
sen vet jag inte om de va för att jag va så jävla hungrig som de får så jävla höga betyg :) men aa mums,
sen fikade vi också, AS GOD MOROTSKAKA, och fan heller att dom va snåla med den här vita smeten <3
de är ju därför man köper morotskaka... för den vita smeten uppepå,, grr..

sen har jag införskaffat lite grejer för mitt hemliga projekt också :) wooho, ska fixa sista grejerna imorron :)
hoppas de blir bra !!!

fan, tror jag e hungrig igen asså. ska gå ner å kolla..
shit vårat hus är som en jävla byggverkstad/bombnedslag.
grejer överallt, ljud så att de skär i öronen hela tiden, och hejåhå, finns mycke å klaga på :D
men reslutatet kommer nog bli kanonbra !! :)

ca en och en halv timme kvar tills sebb slutar, och förhoppningsvis kommer hit då, saknar han alldels för mycke <3 får jag bestämma själv så skulle jag inte vilja va utan han en enda sekund (a)
men vafan, de är klart man måste sära på sig ibland, och speciellt nu när han jobbar å så :)hihih, men men.

ska svänga ner en sväng.
skriver kanske senarerååååh
hare braj, tjuuuh


min älsklings tatuering, tycker den blev as cool !! <3
älskar dig gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0