seegsomfan

kvällen igår va helt underbar, förutom att jag saknade popcorn, vilket jag inte alls tänkte på /= haha, men gu asså...
fick ryck idag " shiit har världens bästa pojkvän.. vill ba krama på han pussa han å aldrig släppa han "
ska åka till hans jobb när han slutar, sen ska vi hem till han, :) gaah, å få hålla om den där underbara kroppen <3 LÄNGTAR.

e as trött förövrigt, har precis kollat på film och funderar på att fortsätta läsa min otroligt jävla braiga bok :)
sen blire duschen, kanske göra mig iordning om jag orkar, och sen äääälsklingen.. hoppas tiden går fortare än vanligt.

synd att jag inte kunde träffa hanna igår.
har lust å skjuta min mage ibland... vet inte vad jag ska göra... såhär kan jag iallafall inte ha de..
hur som helst.. dagen har börjat bra förutom att jag e as trött. sover inte på nätterna.
hoppas den slutar lika bra som jag har föreställt i mitt huve, wiiiihoo :)
äsch orkar inte babbla på längre om hur mycke jag saknar sebbe å grejs. NU vet alla de iallafall.
vi hasch lite senare kanske. tjingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0