ska vi satsa på en grym onsdag istället?

de tycker jag vi gör,
idag är en sådan mycke mycke fruktansvärt bättre dag, vet inte varför,
älsklingen va ioförsig en aning lite mer svårväckt idag än andra dagar.. pluss att snickaren kom in vid kvart över sju imorse eftersom vi håller på och renovera köket.. men men, fan va snyggt de kommer bli sen..
känner mig glad, en aning trött i huvet bara, sover ju som en jävla jude på auschwitz..

skulle bara vilja skriva en sak,
jag skriver inte blogg för att jag vill att folk ska läsa den..
jag skriver för att jag känner att jag vill skriva av mig,
så gnäll inte på mina ordval, eller på hur jag skriver eller vad jag skriver om,
för de skiter jag fullständigt i,
sen finns de ju ioförsig vissa saker jag vill att en del ska läsa, men då fixar jag ju så dom läser de, och sen är de inte mer med de,
så att bli arg genom att läsa min blogg, de är förfan självrisk på den asså,
har inte tvingat någon... de va ba de jag skulle säga.

idag ska jag å mamma åka iväg och kolla på gardiner,
sen ska jag kolla på ett hemligt projekt också, woooho.

imorron har jag och älsklingen varit tillsammans 1år sammanlagt. känns så jävla bra,
han har ju blivit så jävla underbar nu så de är sjukt, gu va jag vill leva med dig i resten av mitt liv älskling,
en STOR puss till dig <3

funderar på om jag ska hoppa igenom duschen så vi kan glida iväg snart jag å mamma :)
tror de får bli så, vill va hemma igen tills sebbe slutar :)

btw skrev jennie till mig idag, henne har man inte hört ifrån på åratal :) de tycker jag va så sjukt kul,
vi ska ses på måndag om allt går som de ska :)
sen ska hanna fan inte få smita ifrån mig på lovet heller, nejnej, då jävlar sörru :)
josse vill jag också träffa :)
och jenny om hon är hemma,
och massa massa mer, vi får se hur de blir med den saken :)

aja, vi hasch väl lite senare kanske :)
'hare braj.

från rhodos <3 gaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 år ?:O

2009-10-22 @ 10:17:08
Postat av: ida

yeees :)

2009-10-22 @ 10:27:05
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0