telefonterrorister asså ....

gaah, har haft en telefonterrorist idag vars namn är thomas,
verkar inte som jag fick sova alls, på gränsen till spamm skulle jag vilja säga,
men men, de va väl bra på sitt sätt, för nu är jag iallafall uppe på bena iallafall,
skulle träffat thomas idag, men jag gör allt för att undvika tjaffs.
och jag misstänker utifrån vad jag känner mitt älsk, att de kommer bli småtjaffs iallafall,
tänkte höra med tuttis nu, men hon skulle va med sitt älsk, kolla match å va de nu va,
de är sånt man får ta bland,
känns dock sjukt patetiskt att jag sitter här hemma och inte gör något alls, att jag av sa mig från att träffa han, enbart för slippa tjaffs, men på något sätt tycker jag de e jävligt snällt också.

eftersom vi ska renovera köket å grejer så funderar jag på å gå ner å hjälpa mamma nu iallafall och sen kolla vad som händer, (=
see you later, soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0