tisdag!

har inte orkat blogga,
de har varit tjaffs hit och dit, och jag förstår inte?
förstår fan inte hur man orkar lägga energi på att tjaffs... jag tycker då inte att de igentligen uppstått tjaffs, men de har varit sura miner från ett eller annat håll, så jag antar att de har vart tjaffs då? jag vet inte ?
av de jag kommer ihåg...

fredde fyllde i fredags så jag å sebbe drog dit å sa grattis när hans släkt å hela fadderuttet va där,
efter de åkte vi hem  till jimmie å jennifer å skulle testa freddes, ps spel ? kommer inte ihåg vad de heter haha, sebbe tyckte jag va korkad när jag frågade om xbox och ps3 va samma sak, men hur som helst :)
lördag, va en fart fylld dag, de va mycke som skulle hinna göras, skulle fira fredde mer ordenligt idag, med vänner och grejer, när vi väl åkte dit så vi va där, fördrinkade vi lite, och sen käkade. tror vi va runt 15 pers, kommer inte riktigt ihåg,
vågade inte riktigt drickaloss, pga att min käre pojk är skitbra på att bli as full, och någon är ju tvungen att få hem honom också,
mådde förövrigt inte så bra under kvällen . pga mitt .. asså fan jag orkar inte slingra mig längre... så här är de
i vissa lägen får jag värsta socialfobin, ganska diskret, drabbas inte av panik eller något, men jag blir typ " jätteblyg " vilket jag annars aldrig är med närmare vänner familj osv,
känns som jag kommit in lite snett i min pojkvän gäng, men de har varit jätte jobbigt för mig de här, och min bakrund, jag är som sagt inte helt rehabiliterad än, as jobbigt, så vad som hände under kvällen va att de va mycke okänt folk, blev helt enkelt bara jobbigt för mig, så jag gick upp å försökte lugna ner mig lite,
och shit va grejer kan fattas fel, misstolkning hit och dit,
ena stunden så hade jag dragit därifrån och de blev rabalder utav de,
sen när mitt älsk inte mådde så bra å vi skulle dra så vare någon som trodde att vi drog för att jag mådde dåligt? eller för att jag å becca hade snackat å missförstått varandra! så de blev sura miner på de hållet.
och hejåhå va rycktena sprids snabbt,
hur som helst vill jag bara säga tack till nåra som endå frågade hur de va med mig, vilket gav ett varmt glöd i hjärtat, att få känslan att någon bryr sig, eftersom man samtidigt vill att de flesta bara ska sköta sig själva och ha kul,
hur som helst,... sebbe, fredde, fredde, robin, becca.. och sen även till brudarna som va as posetiva och snackade med mig, fick mig tänka på annat osv,  annars förutom mitt mående så vare riktigt trevligt, och riktigt kul...

söndagen va en bakisdag för någon som hade spytt hela natten mohaha *HOST älsklingen, så jag va och tog hand hoss honom, sen åkte jag hem en sväng för att senare komma tillbaka, å sen åkte vi till verkstan och fixade med sebbes ljud i hans feta bil, osv.

igår kommer jag inte riktigt ihåg va som hände, inget speciellt antar jag,

och idag började dagen tidigt med att först ringer sebbes jobbakompis, sen sätts larmet på, sen får han sms, sen ringer hans morsa och sen snoosas han telefon igen... AS jobbigt, hatar å bli väckt, va tvungen å springa ner å låsa dörren efter att han åkt, när jag precis hade kommit upp å skulle lägga mig igen så knackar de på dörren, då han hade  glömt sin telefon -.-,
men hur som helst, åkte till baushaus drive in, skulle köpa stupränna, eftersom vi ska renovera en hel del, osv.
sen till byggma, sen hem fikade hoss mormor <3 och sen åkte jag å mamma iväg till länna, och skulle kolla på täcke, de slutade med att de blev täcke, två kuddar, påslakan, tvättkorg, bäddmadrass, sen vidare till skopunkten, as mycke fina skor, grr, sen vidare till typ ? aa kommer inte ihåg, vi har varit överallt känns de som, blev änu mer påslakan sen, godis och 24 läskburkar, medmera,
sen hem därifrån, bäddat rent, lagt nya madrassen där den ska osv. helt ointressant, men endå :d har städat lite också,
just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem till mig, han ringde precis å han hade slutat, han skulle bara skjussa hem någon jobbakompis först,

förövrigt, jag förstår att de är svårt och förstå när man inte vet,
jag klandrar ingen, önskar bara att ni förstog så vi förstår varadnra bättre, så de slipper bli missförstånd och att aa ni ska slippa tro att jag är dum i huvet osv,

haha btw, mitt paket har kommit idag som jag beställt, GRR,
as ont i ryggen,  blir nog massage ikväll ;D hiih (=
aja ska lägga mig i sängen å kolla tv nu, vi hörs (=
so long <3


Jag Älskar Dig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0