tjatjatjatja

nu är de betydligt mycke bättre.
är lite småseg i kolan, slut i kroppen, tom i hjärtat.
blir så enormt irriterad på grejer asså, saker och ting faller på plats och jag undrar hur jag kunde va så jävla korkad, hahaha, aja, de blir en annan femma... orkar inte just nu,
ska lägga mig i sängen å läsa en bok och hoppas ett mirkael sker. så jag blir sådär superduperglad kanske,
man kan aldrig veta.
appråpå läsa bok, jag läser ju ALDRIG böcker, jag hatar å läsa...
men jag har hittat en så sjukt intressant bok asså, den är ju såå jävla bra.
förstår inte vad de är med mig liksom.. jag vet knappt hur man vänder blad liksom, haha menmen, aja, är seg. inget speciellt som händer ikväll. skönt faktist. får va lite ensam, fundera å tänka å ba inte bli störd av någon :)
vi hasch, tjuuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0