tjenamors hela bunten :)

nu är de så att jag skulle vart med jennie idag, vilket jag sett fram emot,
men en utav mina kroppsdelar vill inte sammarbeta med mig idag, så är mer eller mindre sängliggande...
fast tillräckligt hade jag för att kunna följa med mamma in till sös <3
sen va jag tvungen att åka ner till centrum en jätte snabbis, för att köpa godis. fick sånt fruktansvärt sug efter sånna där rödgula döskallar <3..
nu ska jag ner å äta.. sen blire sängen igen.. (=

gaah, så mycke " känslor " jag skulle vilja skriva ut här på bloggen, men de är ALLTID någon som tar åt sig, de ska alltid bli tjaffs och skitsnack,
funderar på å skaffa en annan blogg som bara jag vet om, som jag kan få skriva av mig i, där jag kan använda vilka ord jag vill. men aa. skiter i de, ni läser liksom på egen risk.
så kommer nog ett inlägg senare om blaha, om de inte blir bättre förstås, då blire nog en skapligt roligt inlägg :)

ska äta indonesiskt nu, hare braj , pösch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0