tjoooho tiden bara springer iväg

shit vaknade vid tio tiden, i vintertid. av älsklingen som ringde.
trodde de va jag som skulle ringa och väcka han med tanke på att de va han som va ute igårkväll och inte jag :)

hur som helst så drog sebbe jag å mamma till farsta och kolla runt lite,
kom hem precis.. släppte av sebbe vid verkstaden, dom skulle byta/ta ur någon motor, kommer inte ihåg :)

har as ont i ryggen.. de suger apa.

tror älsk skulle komma hit sen när dom va klara. men man vet ju inte alltid riktigt hundra hundra med han, planernar kan ju som sagt ändras...
sitter här å äter på hans chips iallafall mohaha :)

ska lägga mig i sängen en stund tror jag, trött som stryk.

hasch väl lite senare kanske,
tjuuhuu, hare braj ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0