vad gör man liksom.

först å främst vill jag bara skriva att utöver handbollsbrudarna och sebbes brudar så tänker jag ta avstånd från er tjejer.
måste erkänna att jag e så otroligt trött på att de enda ni kan är och tjaffsa, och hela tiden är de smågnabb, ni är aldrig nöjda och fan om ni inte får som ni vill,
just nu har jag inte energin till att tjaffsa tillbaka, vilket förövrigt är helt jävla onödigt, pluss att de endå inte skulle leda någon jävla stans,
all min energi går till att få mitt förhållande till och funka så bra som de bara går,
OCH jobba med mina egna problem, som ni förstog tidigare, jag har inte tid med era problem. måste ta utimed mina egna. och kom då fan inte och gnäll på att jag inte är tillgänglig,
ett utav mina större problem är min sociala bit, allt i allt från nu och förr har gått så jävla långt, att jag knappt kan träffa människor längre. inte i större grupper, och stor grupp för mig är 2-3pers.
blir de mer än de antalet så blir jag som frusen, drabbas av diskret panik och vet inte vart jag ska ta vägen, pratar inget alls och vill bara därifrån, de är ioförsig bara när de är människor jag måste känna,
att gå på stan är inga som helst problem,

sen en annan sak jag är så jävla less på att, säger man något till någon så förstoras de x100.
ett tex. jag är ute å simmar, traalla, jag blir trött i armarna... jag säger till " sven " - jag är trött i armarna.
sen när sven har sagt de till någon som sedan sagt de till någon. så helt plötsligt höll jag på å drunkna? asså vad är de för något. herregud asså.
SOM TEX, för att inte nämna nåra namn, men.. jocke å crippa i helgen.
enligt vad crippa sa till jocke så skulle jag å sebbe åka å spöa på jocke? å enligt mig vad crippa sa till jocke va att dom skulle spöa ner sebbe,
asså varför ens ta till våld? de som VA va att jag och sebbe skulle och å snacka med jocke för att närmare ta reda på vad han va för person, och sen hur de kunde bli till att vi skulle åka och spöa ner han... de vet ifan hur de gick till..
svårt och förstå om man inte har fått hela historien förklarad för sig,
men de här är också ett typsikt ex. sånt jag inte alls orkar lägga energi på, som jag gör endå,
då de förstår min rehabilitering,

tjaffs finns inte i mitt liv just nu, och den som tjaffsar eller är negativ kommer inte jag kunna vara med, pga att jag tar mycke personlig, och varför jag gör de orkar jag inte heller gå in på,
men ni som läser de här, jag begär inte att ni ska förstå, men asså. aaaa,
jag e mongo nu som aldrig förr. har igentligen aldrig varit sån här, och de är nytt för mig,
jag har mått dåligt så pass lång tid nu, så de känns som om de inte är okej för mig att må bra.
helt mysko, men så jävla sant...

älskar sebastian mest av allt, mitt hjärta ställer upp å finns där för mig när jag behöver han, stor puss till dig.

förövrigt, har ni några frågor så får ni mer än gärna ställa dom så ska jag besvara dom så bra som jag kan.( om de här )
[email protected]

vi hörs. puss

Kommentarer
Postat av: denise

du kan vara med mig o jennifer ;D vi tjaffsar inte (:

2009-10-17 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0