börjar bli vinter?

jaani herregud va mörkt de börjar bli ute.
här där jag bor blir folk knivhuggna och skjuta hit och dit,
haha shit nu låter de som om jag bor i värsta förorten vilket jag inte alls gör,
eller jo igentligen, men ingen ghettoförort där de konstant är krig med varandra.
detta är helt enkelt bara ett livligt/vildt område.
så de är klart att man är skraj när man går ut på kvällarna, likaväl som jag inte känner mig helt säker mitt på ljusa dagen,
de jag igentligen skulle säga är att, nu märker man verkligen att hösten är påväg,
de ska bli så skönt å komma iväg till ett varmt land snart, ser verkligen fram emot att bättre på brännan lite extra inför vinter.

hur som helst, mig och mitt humör är inte på topptrimm idag, skulle kunnat vart så mycke bättre.
saknar min sebastian, längtar tills jag får krama på min gossigossipudding<3
men han skulle hem och installera något spel och testspela lite,  hahah liksom hallåh jag finns också?
nej jag skoja, självklart ska han få spela om han vill, kan ju liksom åka till han om jag vill, vilket jag inte alls känner för igentligen, för jag har inte ens klätt på mig, weei tummen upp,
pratade med hans kompis fräs för ett tag sen å han sa att sebbe hade sagt att han skulle åka till dom, medans sebbe sa till mig att vi skulle ses (= så vi får väl se hur de blir,
mohaha ibland vill man bara inte dela med sig (a) men självklart har mitt gull en alldels egna vilja.

nog om de, hjalle och heavy spelas precis upp i min spellista, " TUTTAR ÖVERALLT " mums, tuttar.. de är något asså, blablala.
jag har ont i huvet, och är jätte trött, igentligen bör jag kanske gå ut å gå en promenad, men de får vi se hur de blir med de,.. tycker de är så jävla kallt ute nu bara, blaha,
fan klockan e 20.00 redan, dagen har gått as fort, fett skönt. för denna dagen har verkligen sugit pung.

vi får se hur de blir ikväll, om älsklingen kommer hit eller inte, eller hur de nu blir,
skulle va skönt å få träffa han å få en sån där übermysigkram som bara sebbe kan göra.
skulle göra mycke till nytta nu när jag känner mig rätt så värdelös...

btw så kollade jag på en skitbra film idag, kommer inte alls ihåg vad den heter, men den va as bra iallafall :d hahah nu vet ni de också, om ni skulle vilja se den liksom ;)

appråpå ingenting, blir de roligare att läsa blogg om man lägger in bilder.. vad tycker ni? ska jag börja ladda upp fler bilder på bloggen? ja eller nej ;)

aja, nu ska jag och mina öron gå å dö (= hörs senare,
love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0