...

älskar du mig riktigt jävla mycke så kommer du till mig ikväll !
du vet vad jag har sagt förut och vad jag tycker, på något sätt bör respekten kliva in där.
dåligt mår jag och jag behöver dig,
de handlar om att prioritera..
på något sätt är man ett team och gör saker tillsammans,

skulle kunna skriva såå mycke mer,
men ska gå och lägga mig och hoppas att min älskade känner mig så pass väl att han vill göra de bra för mig.
detta är nu ett slags form av bevis tycker jag.

filmen skulle jag vilja se tex, se de så? pluss att jag hade något annat på lur

vet inte om jag är allmänt emo, men fan va lessen jag är när planerna sprack.. OCH du känner till mitt tillstånd, så du bör veta vid de här laget. puss

Kommentarer
Postat av: denise

jag förstår dig!!

när man som mest behöver dom ska dom göra annat.....



2009-10-17 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0