fruktansvärdlig huvudvärk!

fyffaan va ont i huvet jag har, och jag vet inte ens varför ?
de värker uppe i pannan sedan i bakhuvet... neråt nacken.. lite smått i ryggraden OCH SJUHELLANS VÄRK I SVANKEN !

va ute å gick nyss, haha mina ben går precis som dom vill. känns som varenda liten muskel i hela min kropp är kapputt väck.

haha fan va skönt de ska bli och åka iväg, ligga på stranden och slappa mohaha,
äsch aja, inget speciellt planerat idag,
sitter och fördriver tiden med min sniffa (a)<3 heelt underbar.
svårt och va utan om man en gång börjat (=

väntar på att min hostiga älskling ska ringa.. om han nu gör de (=
annars ska jag nog sätta på en film och lägga mig i sängen. hööh.

vi haasch, tjuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0