hemma igen! (=

resan va helt underbar.
de jag ska orka skriva i detta inlägg är att jag blir så förbannad !!

förbannad på att jag har pratat ut ordentligt med tjej nummer 1 för att vi har missförstått varandra helt och hållet?
och nu endå när jag pratar med den andra involverade (iochmed att dom har pratat med varandra) så fortsätter hon som om hon e helt jävla dum i huvet, som någon jävla särbehandling, sluta överdriv förfan !

andra saken, tycker inte om orättvisa för fem öre, RAKA PUCKAR FÖRFAN !

känns som om jag kommer hem nu till en ny planet och måste börja om från början? att en vecka kunde ställa till sånna problem, herregud ! hur ska ni klara er utan mig ?


och sista saken, du är ful, jag är snygg, sluta tro att någon vill ha dig överhuvetaget. känner inget hot mot dig alls ! gör vad du vill, skiter i vilket till och med svinstian jämnfört med dig är värsta paradiset,

och förövrigt, skärp er, tänk efter OCH visa respekt, snart hugger jag, har fan inte hur mycke tålamod som helst, va på er vakt och passa er !
later biatches

Kommentarer
Postat av: Becca

är det här mig du menar kommer jag bli galen =)

2009-10-13 @ 20:27:16
URL: http://loveisanability.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0